unenuitnoire.blogg.se

Text och dylikt.

I skolans lokaler.

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag och fördriver tiden. Jag gör hela tiden och det är så himla nice när man väl får in rutinen, ni vet. Jag längtar nästan hem för att jag ska kunna känna att det händer något, att jag kommer framåt i mitt liv. Ibland blir det kaos och det är då jag oftast lägger av, bara kopplar ner allt och det här mår man faktiskt inte bra av, även om det kan vara hur skönt som helst att bara inte göra något så är det ändå hemskt när man kommer på sedan hur man bara avbrutit. Det är då ångesten kommer fram. Jag kan inte bara avbryta just nu i mitt liv. Jag behöver något att plugga på, att planera eller bara något som uppehåller min hjärnas arbetande sida. Inte bara vara hjärndöd och titta på onödiga och fula TV-program.
Det känns så himla bra. Allting i mitt liv fungerar. Allting ordnar upp sig och jag hinner med så galet mycket.
Allt är perfekt.
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: